Grattis Austin 6 år

Idag fyller en av mina äldre herrar, MultiCh SCh NCh DkCh NordCh Caviecares Austin, 6 år. Han lever ett lugnt pensionärsliv tillsammans med sin burkompis ELO, som han har tillbringat i stort sett hela sitt liv tillsammans med. Det märks på killarna att dom börjar bli lite till åren, med olika ”ålderskrämpor” som ju brukar komma hos de flesta. Austin har lite problem med sina framtänder, som växer lite som dom vill, men han äter bra och håller vikten fint. Man får hålla lite koll och klippa av tänderna med tång emellanåt, så klarar han sig utmärkt och det verkar inte besvära honom.

Austin 6 år

Austin är ju den förste rexen som jag skaffade från Lena S (Caviecares uppfödning) och det är på grund av honom som det har blivit ett antal till här hos mig. Det är svårt att motstå dessa snälla ”nallebjörnar” med fantastiskt temperament. Alla har varit otroligt lätta att hantera och trevliga att ha att göra med, både de som jag köpt in och de jag fött upp själv.

Fine Austin, 6 år

Grattis på födelsedagen, fina gubben! Jag hoppas att du fortsätter att hålla dig pigg och frisk så att jag får behålla dig ett tag till.

Lämna en kommentar